کرانول
پلی کربنات سفید چیست؟
آگوست 17, 2020
پلی کربنات
مزایا و معایب پلی کربنات بی رنگ
دسامبر 5, 2020

خواص پلی کربنات بی رنگ

پلی کربنات

همانطور که می دانید پلی کربنات بی رنگ از جمله مهم ترین تجهیزاتی است که در صنایع مختلفی کاربرد دارد.

در مطالب قبلی شما را با پلی کربنات سفید آشنا کردیم. و اطلاعاتی در این خصوص در اختیارتان قرار دادیم.

در ادامه همراه ما باشید تا شما را با کاربرد های پلی کربنات بی رنگ بیشتر آشنا کنیم.

کاربرد های پلی کربنات بی رنگ

ورق شفاف پلی کربنات دارای تحمل استاندارد است و با مشخصات آزمایش و مواد آمریکایی ASTM D3935 مطابقت دارد. پلی کربنات (PC) پلاستیکی بادوام است که در طیف گسترده ای از دما، مقاومت، پایداری ابعادی و مقاومت در برابر ضربه عالی را حفظ می کند. به طور معمول، این ماده خاصیت عایق الکتریکی خود را حفظ می کند و در برابر دمای شدید و محیط های مرطوب مقاومت می کند.

پلی کربنات بی رنگ

پلاستیک به گروهی از مواد مصنوعی یا نیمه مصنوعی گفته می شود که برای دستیابی به خصوصیات خاص مهندسی شده اند. از بارزترین خصوصیات پلاستیک ها می توان به وزن کم، ماشینکاری، مقاومت در برابر خوردگی و به طور معمول ویژگی های خوب عایق حرارتی و الکتریکی اشاره کرد.

 برخی از گریدهای پلاستیکی شفافیت نوری مشابه شیشه، اصطکاک کم یا سطوح خود روانکاری و مقاومت استثنایی در برابر ضربه ارائه می دهند. بسته به خصوصیات آنها، درجه های خاصی از پلاستیک وجود دارد

مقاومت در برابر کشش، که برای نشان دادن مقاومت کلی مواد استفاده می شود، اوج تنش است که می تواند قبل از شکستن مقاومت کند. مقاومت در برابر خوردگی توانایی مواد را برای جلوگیری از خرابی ناشی از جو، رطوبت یا محیط دیگر توصیف می کند.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
4 فاکتور مهم در خرید تور ماهیگیری

 مقاومت در برابر سایش نشان دهنده توانایی جلوگیری از آسیب سطح ناشی از تماس با سایر سطوح می باشد. توانایی مواد را برای جذب انرژی قبل از شکستن توصیف می کند.

برای خرید پلی کربنات بی رنگ می توانید با کارشناسان ما با شماره  تلفن 02165432758 تماس بگیرید.

02165432758