گرانول
گرانول پلی کربنات چیست و چه کاربرد هایی دارد؟
جولای 21, 2020
پلی کربنات
خواص پلی کربنات بی رنگ
نوامبر 11, 2020

پلی کربنات سفید چیست؟

کرانول

پلی کربنات سفید یکی از کاربردی ترین انواع پلی کربنات است.

همانطور که می دانید گروه تولیدی نوفرستی ارائه دهنده بهترین و برترین انواع محصولاتی از قبیل گرانول پلی کربنات می باشد.

در مطالب قبلی شما را با گرانول پلی کربنات آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد پلی کربنات وایت اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

 برای پروژه بعدی خود به ورق پلی کربنات سفید نیاز دارید؟ شما به راحتی می توانید ورق پلی کربنات سفید را در اندازه های مختلف سفارش دهید و یا ما می توانیم ورق های پلی کربنات شما را که سفارش می دهید به اندازه دلخواه خود برش دهیم.

مشتری ها در هنگام نیاز به پایداری و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، از این نوع مواد در رنگ سفید نیاز پیدا می کنند. این ورقه ها در برابر شرایط مختلف محیطی بسیار مقاوم اند.

پلی کربنات سفید

خرید پلی کربنات سفید

برای خرید این نوع محصولات لازم است تا فاکتور های متعددی را مورد بررسی قرار دهید.

ورق پلی کربنات سفید از پلیمرها یا مولکولهای زنجیره ای طولانی تشکیل شده است که دارای گروه های عملکردی آلی هستند که توسط گروه های کربناتی به یکدیگر وصل می شوند.

این ماده ترموپلاستیک به طرز چشمگیری قوی و بسیار شفاف است. در اکثر موارد، تقریباً ضد لک است. همچنین سبک وزن است و آن را به عنوان ماده ایده آل برای تولید با آن ساخته شده است.

در سقف ها و سایر کاربرد های مرتبط با ساخت و ساز بطور معمول از ورق پلی کربنات وایت ساخته می شوند. ورق پلی کربنات سفید کاربردهای مختلفی دارد از جمله تولیدات الکترونیکی با سوکت برقی، روکش لامپ و موارد دیگر.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
نکات مهم در مورد پلی کربنات

ورق پلی کربنات سفید، و همچنین پاک پلی کربنات هر دو به طور گسترده در زمینه پزشکی استفاده می شوند.

ما بهترین منبع برای پلی کربنات صنعتی هستیم. شما می توانید ضخامت در محدوده 0.03 0.5 – 0.5 را انتخاب کنید و در ابعاد و سفارشات مورد نظرتان این ورقه ها را تهیه کنید.

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع ورق پلی کربنات سفید با کارشناسان ما در تماس باشید.

02165432758