4 فاکتور مهم در خرید تور ماهیگیری

پلی آمید
میانگین قیمت پلی آمید 6 در بازارهای جهانی
دسامبر 9, 2019
پلی کربنات
مهمترین کاربردهای پلی کربنات مشکی
دسامبر 22, 2019

4 فاکتور مهم در خرید تور ماهیگیری

تور ماهیگیری

برای خرید تور ماهیگیری باید 4 فاکتور مهم در انتخاب  تور را در نظر داشت. صنعت تور در جهان، روز به روز در حال پیشرفت و تغییر است. مشتریان باید در نظر داشته باشند که تور مورد نظر آنها چه کیفیت و جنسی داشته تا متناسب با حرفه ی شان، اقدام به خرید تور ماهیگیری نمایند. با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید. همچنین می توانید برای خواندن مطلب میانگین قیمت پلی آمید 6 در بازارهای جهانی، به سایت مراجعه نمایید.

نکاتی مهم در خرید تور ماهیگیری

همانطور که گفته شد، با پیشرفت تکنولوژی تور ماهیگیری نیز در ابعاد، اندازه ها، کیفیت و شکل تغییر کرده است. از نمونه تور ماهیگیری هایی که می توان به آنها اشاره کرد، موارد زیر است:

تور کشیدنی

از این تور همانند روش تور ماهیگیری ایستاده، استفاده می شود. تور کشیدنی برای احاطه کردن ماهی ها و استفاده از طعمه، کاربرد دارد. هنگامی که از طعمه استفاده شود، 2 ماهیگیر باید  آنجا باشند تا هنگام پر شدن تور، بتوانند آن را بالا بکشند.

تور درایو

برای خرید تور ماهیگیری می توان به تور درایو اشاره کرد. این تور برای مقایس های کوچک و در کشور ژاپن و کشورهای جنوب آسیا به خصوص فلیپین، استفاده می شود. بیشتر برای صید صخره ماهی از این تور می تواند استفاده کرد. شبیه به خاک انداز بوده و جلوی تور در جهت پایین اقیانوس نصب می شود.

تور کیسه ای

تور کیسه ای یکی از روش های به دام انداختن ماهی است. این تور متشکل از کیسه ی مشبک بلند استوانه ای است. گاهی با مخروط مشبک درون استوانه قرار می گیرد تا به راحتی وارد آب شود.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
مهمترین ویژگی های گرانول پلی کربنات چیست
خرید تور ماهیگیری

تور دستی

تور دستی از معروف ترین تورها بوده که با تنظیم دست می توان ماهی را صید کرد. این تورها ارزان بوده اما ممکن است نتوان آن را به خوبی کنترل کرد.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص خرید تور ماهیگیری برای شما آماده کردیم، راضی بوده باشید.

02165432758