خرید اینترنتی پلی آمید درجه یک

مرکز فروش پلی آمید در تهران
سپتامبر 22, 2021
خرید و فروش پلی آمید
خرید و فروش پلی آمید در تهران
دسامبر 27, 2021

خرید اینترنتی پلی آمید درجه یک

اگر به دنبال فروش اینترنتی پلی آمید هستید محصولات و خدمات شرکت نوفرستی را به شما پیشنهاد می کنیم که در زمینه فروش پلی آمید با کیفیت بهترین هستند.

در مطالب قبلی شما را با مرکز فروش پلی آمید در تهران آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص فروش پلی آمید به دست آورید.

فروش اینترنتی پلی آمید

برای خرید هر چیزی وب سایتی وجود دارد که آنچه شما می خواهید را می توانید از آنجا تهیه کنید. اگر مارک یا فروشگاه خاصی وجود دارد که دوست دارید ، می توانید مستقیماً به وب سایت آنها بروید.

دلایل بسیاری برای برای فروش اینترنتی پلی آمید وجود دارد. انتخاب بسیار گیج کننده است. خرید امن است. حمل و نقل سریع است. حتی بازگشت کالا نیز آسان است. خرید هرگز آسان تر یا راحت تر برای مصرف کنندگان نبوده است. و در عصر COVID ، فروش اینترنتی پلی آمید ایمن تر از بیرون رفتن است ، حتی اگر کاملاً ماسک و دستکش داشته باشید.

فروش اینترنتی پلی آمید

برای خرید اینترنتی پلی آمید لازم است تا اطلاعاتتان را در زمینه این مواد بالا ببرید.

پلی آمید ها پلیمر هایی هستند که حاوی پیوندهای آمید تکراری ، CO NH هستند. پروتئین ها نمونه هایی از پلی آمیدهای طبیعی هستند.

معروف ترین پلی آمید های تولید شده اغلب نایلون نامیده می شوند (نام تجاری که توسط سازنده ، DuPont ذکر شده است) و اینها پلی آمیدهای آلیفاتیک هستند.

با این حال، سایر پلی آمید های تولید شده نیز مهم هستند و این ها شامل پلی آمید معطر ، Kevlar © و پلاستیک های تولید شده از کاربامید (اوره) است. نامگذاری برای توصیف پلی آمیدهای خطی و آلیفاتیک (نایلون ها) بر اساس تعداد اتم های کربن در واحد تکراری است.

فروش پلی آمید در انواع مختلف

به طور معمول، پلی آمیدها (یا نایلون) از چند تراکم دی اسید با یک دی آمین یا از طریق پلیمریزاسیون باز حلقه ای لاکتام ها با 6، 11 یا 12 اتم کربن ساخته می شوند.

مونومرها ممکن است آلیفاتیک، نیمه معطر یا معطر (آرامیدها) باشند.

آنها ممکن است آمورف، نیمه کریستالی و دارای بلورینگی بیشتر یا کمتر باشند

پلی آمیدهای آروماتیک (یا آرامیدها) از چند متراکم شدن اسید ترفتالیک با دی آمین ها به دست می آیند. PA 6 3 T  یکی از نمونه های رایج پلی آمید معطر است که در طبیعت شفاف آمورف است. مواد را می توان در دمای 280 300 درجه سانتیگراد پردازش کرد. آرامیدها گران هستند، در مقایسه با پلی آمیدهای آلیفاتیک، پایداری ابعادی، مقاومت در برابر شعله و حرارت و استحکام بالاتری دارند.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
قیمت مواد پلی آمید (PA)

در میان این خانواده بزرگ پلیمری، چندین نوع پلی آمید به ویژه برای کاربردهای خاص مناسب هستند. بهترین انتخاب به مجموعه عملکردهای مورد نیاز و همچنین محدودیت های اقتصادی بستگی دارد.

دو PA که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، PA66 و PA6 هستند. آنها اغلب برای تولید الیاف (صنایع نساجی) یا فیلم (بسته بندی) یا قالب گیری تزریقی اکسترود می شوند.

پلی آمیدهایی با بالاترین عملکرد PPA و PA46 هستند که کاندیدهای خوبی برای پیشرفت های جایگزینی فلز یا کاربردهای بسیار خاص در معرض شرایط شدید هستند.

PA مبتنی بر زیست نیز در دسترس است. به عنوان مثال، PA11 بر اساس شیمی روغن کاستور است.

در زیر به برخی از مواد شیمیایی پلی آمید خواهیم پرداخت تا بتوانید بهترین مغازه فروش اینترنتی پلی آمید را انتخاب کنید.

پلی آمید 6 (PA6) و پلی آمید 66 (PA66)

پلی آمید 6 (PA6) با نام نایلون 6 یا پلی کاپرولاکتام نیز شناخته می شود. این یکی از پرکاربردترین پلی آمیدها در سطح جهان است. با پلیمریزاسیون باز حلقه کاپرولاکتام سنتز می شود. نقطه ذوب پلی آمید 6 223 درجه سانتی گراد است.

در حالی که پلی آمید 66 (PA66) یا نایلون 66 یکی از محبوب ترین ترموپلاستیک های مهندسی است و عمدتاً به عنوان جایگزینی برای فلز در کاربردهای مختلف استفاده می شود. نایلون 66 با چند تراکم هگزا متیلن دی آمین و اسید آدیپیک (دو مونومر که هر کدام حاوی 6 اتم کربن هستند) سنتز می شود. نقطه ذوب پلی آمید 66 255 درجه سانتی گراد است.

در زیر به برخی از مواد شیمیایی پلی آمید خواهیم پرداخت.

فروش اینترنتی پلی آمید

پلی آمید 6 (PA6) و پلی آمید 66 (PA66)

پلی آمید 6 (PA6) با نام نایلون 6 یا پلی کاپرولاکتام نیز شناخته می شود. این یکی از پرکاربردترین پلی آمیدها در سطح جهان است. با پلیمریزاسیون باز حلقه کاپرولاکتام سنتز می شود. نقطه ذوب پلی آمید 6 223 درجه سانتی گراد است.

در حالی که پلی آمید 66 (PA66) یا نایلون 66 یکی از محبوب ترین ترموپلاستیک های مهندسی است و عمدتاً به عنوان جایگزینی برای فلز در کاربردهای مختلف استفاده می شود. نایلون 66 با چند تراکم هگزا متیلن دی آمین و اسید آدیپیک (دو مونومر که هر کدام حاوی 6 اتم کربن هستند) سنتز می شود. نقطه ذوب پلی آمید 66 255 درجه سانتی گراد است.

اگرچه، آنها خواص مشابهی را نشان می دهند، تفاوت های جزئی باقی می ماند. PA6 نسبت به PA66 مقاومت دمایی کمی کمتر دارد و همچنین کمی انبساط کمتری دارد.

  • توانایی جذب رطوبت کمی کمتر
  • مدول بالاتر
  • مقاومت در برابر سایش بهتر
  • مقاومت حرارتی کوتاه مدت بهتر
  • قالب گیری تزریقی و شرایط پردازش اکستروژن
این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
مهمترین ویژگی های گرانول پلی کربنات چیست

در حالی که پردازش PA6 و PA66 خشک کردن قبل از آن بسیار توصیه می شود. رطوبت باید حداکثر 0.2٪ باشد.

حداکثر دمای مجاز خشک کردن در محدوده حدود 80 تا 110 درجه سانتی گراد قرار دارد. پلی آمید 6 و پلی آمید 66 تا دمای 310 درجه سانتی گراد از نظر حرارتی پایدار هستند. در دماهای بالاتر از این منجر به تجزیه می شود، محصولات اولیه تشکیل شده عمدتاً مونوکسید کربن و آمونیاک و کاپرولاکتام هستند. زمان پردازش PA6/Polyamide 6 با روش های قالب گیری تزریقی و اکستروژن، شرایط زیر توصیه می شود.

  • قالب گیری تزریقی

نسبت L/D 18 22

دمای مذاب باید بین 240 270 درجه سانتی گراد (PA6) 270 300 درجه سانتی گراد (PA 66) باشد.

دمای قالب باید در محدوده 55 80 درجه سانتیگراد باشد

  • اکستروژن

فقط گریدهای بسیار ویسکوز را می توان با اکستروژن پردازش کرد

پیچ سه بخش با نسبت L/D 20 30 توصیه می شود

دمای پردازش در طول اکستروژن باید بین 240 و 270 درجه سانتی گراد (PA6) 270 تا 290 درجه سانتی گراد (PA 66) باشد.

فروش اینترنتی پلی آمید

خرید پلی آمید چسبنده

استفاده از پلی آمید چسبنده برای پیوند دادن و بهم پیوستن بسیاری از مواد کاربردی است. از این ماده در بسته بندی، فیلتراسیون و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در خرید پلی آمید چسبنده لازم است تا فاکتور های متعددی را مورد بررسی قرار دهید.

  • دمای مورد نیاز را بشناسید.

الزامات دمایی یک برنامه، نقش کلیدی در تعیین اینکه کدام چسبنده پلی آمید برای شما مناسب است را بازی می کند. به عنوان مثال، اگر برنامه شما باید حرارت بالا را تحمل کند، چسبنده شما باید بتواند در این شرایط نیز کار کند. اطمینان حاصل کنید که سطح دمای کاربرد نهایی را می دانید. این مشخص می کند که کدام چسب در آن محیط بهترین عملکرد را دارد.

  • الزامات فرآیند را درک کنید

علاوه بر این، همه چسبنده های پلی آمید به طور همزمان عمل نمی کنند. به عنوان مثال، برخی از چسب‌ها زمان باز شدن کوتاه‌تر 20 ثانیه دارند، در حالی که سایر گزینه‌ها زمان باز شدن طولانی ‌تر 60 ثانیه دارند.

با درک فرآیند مونتاژ کردن، مانند مدت زمانی که مستلزم آن است و چه تجهیزاتی در آن دخیل است، ایده خوبی در مورد اینکه چسبنده شما برای دستیابی به استحکام کامل چسبندگی خود چقدر آهسته یا سریع نیاز تا بچسبد را خواهید داشت.

  • از سازگاری با زیرلایه مطمئن شوید.
این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
مهمترین ویژگی خرید تور ماهیگیری

یکی دیگر از فاکتور های مهمی که در مورد چسبنده پلی آمید باید در نظر بگیرید سازگاری آن با زیرلایه ها می باشد.

یکی از رایج ترین پلاستیک های صنعتی که امروزه استفاده می شود نایلون است. هنگامی که در دهه 1930 برای اولین بار با مسواک معرفی شد، به سرعت توجه مهندسان را به خود جلب کرد و به چیزهای دیگری مانند پارچه تبدیل شد.

از نظر شیمیایی از پیوندهای بایامیدی تشکیل شده است که اغلب به آن پلی آمید (PA) می گویند. هدف این پلیمر (در ابتدا) جایگزینی ابریشم بود که در طول جنگ جهانی دوم به پارچه کمیاب تبدیل شد.

امروزه در مجموعه ای از محصولات مختلف مهندسی شده است و می تواند از مرزهای ساخت عبور کند. این مورد به این دلیل است که نمرات مهندسی را می توان از طریق اکستروژن، ریخته گری و قالب گیری تزریقی پردازش کرد.

ترکیب نایلون: مولکول‌های دارای گروه COOH در هر انتها با مولکول‌های دیگری که حاوی NH2 هستند واکنش نشان می‌ دهند. اینها سپس به یک مونومر تبدیل می شوند، که مولکولی است که به دیگران متصل می شود و پلیمر یا زنجیره پلیمری را تشکیل می دهد. نوع 6،6 رایج ترین شکل گریدهای تجاری است.

ابتدا نیازهای یک برنامه کاربردی باید از نظر پردازش، ظاهر زیبایی و خواص مکانیکی در نظر گرفته شود تا تصمیم گیری شود که نایلون 6 یا 66 مناسب تر است.

اگر پلاستیک مهندسی سبک وزن برای مقاومت در برابر ضربه و کشش زیاد مورد نیاز است باید از نایلون 6 استفاده شود.

از نظر زیبایی ظاهری بهتر از نایلون 66 به دلیل روکش براق و رنگرزی راحت تری دارد. این یک انتخاب ایده آل برای کاربرد در صنایع خودروسازی، صنعتی و نظامی است. کاربردهای متداول عبارتند از: دنده، اجزای سلاح گرم و محفظه موتور خودرو.

با این حال، برای کاربردهایی که به دلیل جذب آب بیشتر و درجه گرما کمتر نسبت به نایلون 66 در معرض آب در دمای بالا قرار می گیرند، ایده آل نیست، که انتخاب بهتری خواهد بود.

نایلون 66 باید در صورت نیاز به پلاستیک مهندسی با عملکرد بالا که در معرض دماهای بالاتر قرار می گیرد، استفاده شود. علاوه بر این، سفتی و مدول کششی و خمشی خوب آن را به یک ماده ایده ‌آل برای کاربردهایی تبدیل می‌کند که به عملکرد طولانی مدت مکرر نیاز دارند.

برای استفاده از محصولات بهترین مرکز فروش پلی آمید می توانید با کارشناسان ما با شماره تلفن 02165432758 تماس بگیرید.

02165432758