مهمترین ویژگی خرید تور ماهیگیری

پلی آمید
مهمترین خصوصیت های پلی آمید
نوامبر 25, 2019
قیمت پلی کربنات
عوامل موثر بر قیمت پلی کربنات
دسامبر 3, 2019

مهمترین ویژگی خرید تور ماهیگیری

تور ماهیگیری

در این مطلب بر آن هستیم تا مهمترین ویژگی خرید تور ماهیگیری را برای شما بگوییم. برای خرید تور ماهیگیری ابتدا باید دانست که این تورها در چه شکل ها و اندازه هایی هستند تا بهترین خرید را داشت. با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای خواندن مطلب مهمترین خصوصیت های پلی آمید، به سایت مراجعه نمایید.

به چه نکاتی در خرید تور ماهیگیری باید دقت کرد؟

تور ماهیگیری در شکل های متنوع در بازار قابل مشاهده و خرید است. شما می توانید هر نوع تور ماهیگیری که دوست دارید را خریداری و ماهی های زیادی را صید کنید. اما این تورها چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ با ما همراه باشید:

تور ماهیگیری سه جداره

برای خرید تور ماهیگیری از نوع سه جداره باید چند نکته را بدانید. تاریخچه ی این تور به عهد عتیق باز می گردد. این تور از سه قطعه ی آویزان متصل شده به خط شناور و خط ژرفاسنج، ساخته شده است. دو شبکه ی بزرگ در خارج و درون تور، شبکه های کوچکتر وجود دارند. بر اساس اندازه ی تور، ماهی صید می شود.

تور ماهیگیری ایستاده

این تورها به صورت عمودی در آب با وزنه ای که در ته آن وصل شده و به کف آب می رسد، در بالای آب شناور است، برای همین تور به صورت عمودی در آب می ماند.

تور دیواره ای

تور دیواره ای بیشتر توسط ماهیگیران اقیانوس ها استفاده می شود. ماهی به سمت تور شنا کرده و فقط بخش کوچکی از کنار تور عبور می کنند. وقتی ماهی ها وارد تور می شوند دیگر امکان فرار ندارند. اندازه، طول و عمق این تورها بر اساس اندازه ی ماهی هایی که می خواهند صید شود، متفاوت است.

خرید تور ماهیگیری

تور مخروطی

این تورها به دلیل مخروطی بودنشان در شکل، متفاوت هستند. با تورینه سنجی که توسط دست پرتاب می شود و بلافاصله می توان تور را از آب بالا کشید.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
بررسی مهمترین فاکتورهای پلی کربنات در درمان

امیدواریم از مطلبی که درباره ی خرید تور ماهیگیری برای شما آماده کردیم، راضی بوده باشید.

02165432758