بررسی مهمترین فاکتورهای پلی کربنات در درمان

پلی کربنات
مهمترین فاکتورهای پلی کربنات خود رنگ
ژانویه 25, 2020
پلی کربنات
3 فاکتور مهم پلی کربنات سفید
فوریه 1, 2020

بررسی مهمترین فاکتورهای پلی کربنات در درمان

پلی کربنات و درمان

در این مطلب بر آن هستیم تا به بررسی مهمترین فاکتورهای پلی کربنات بپردازیم. همانطور که در بخش های قبلی نیز توضیح دادیم، پلی کربنات در صنعت پزشکی نقش مهمی دارد. در این مطلب نیز می خواهیم به ادامه ی کاربردهای این محصول در صنعت درمان بپردازیم. با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای خواندن مطلب مهمترین فاکتورهای پلی کربنات خود رنگ به مقاله ی قبلی سر بزنید.

توسعه ی پلی کربنات در صنعت درمان و پزشکی

موفقیت در فرمولاسیون پلی کربناتها در ترکیبات و صنعت پزشکی باعث شده تا پیشرفت و توسعه در طول زمان گرید و درجه ی رزین ها را به طور خاص افزایش دهد.

درجه ی پرتو

پرتو و تابش انرژی بالا به سرعت به عنوان سترون سازی برای پلیمر در حال افزایش است. بر خلاف EtO تابش ها و پرتوها هیچ باقی مانده ای از خود به جای نمی گذارند، و می تواند برای ترکیبات حساس به گرما هنگامی که اتوکلاو بخار نامناسب است، استفاده شود. محصولات را می توان هنگام بسته شدن در بسته بندی ها استریل کرد و پرتو در مقایسه با دیگر روش ها محدودیت کمتری در تنظیمات دستگاه ایجاد می کند.

درجه ی تابش پلی کربناتها یک پیشرفت وتوسعه ی جدید برای بازار درمان و صنعت پزشکی می باشد. پلی کربناتها در برابر تابش و پرتوی گاما با دوزهای تقریبا 100 کیلوگرم استیبل و پایدار بوده و در برابر شکستگی یا تخریب دیگر خصوصیات و ویژگی های فیزیکی مقاومت از خود نشان می دهند.

با این حال درجه های پلی کربناتهای روشن یا بی رنگ پس از تابش دچار زردی می شوند که از لحاظ زیباشناختی نامطلوب است. اخیرا تلاش شده تا با اضافه کردن رنگ به این ماده برای خنثی کردن این تغییر رنگ پلی کربناتها، استفاده شود.

پلی کربنات در درمان

توانایی و قابلیت کاربران این دستگاه برای دیدن از طریق پلی کربناتها با این روش کاهش پیدا کرد.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
مهمترین کاربردهای پلی کربنات بی رنگ در صنعت پزشکی

تحولات اخیر منجر شده تا درجه های پلی کربناتها با افزودنی های خاص که در واقع مانع از تغییر رنگ با مهارهای شیمیایی می شود، گونه های رنگی متنوعی را به وجود آورند. این امر باعث شده تا درجه ی زردی پلی کربناتها با 60 تا 90% پس از تابش، کاهش پیدا کند.

این محصولات شفافیت بالایی را در عین زیباشناختی دارا هستند.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص پلی کربنات و نقش آن در صنعت درمان برای شما نوشتیم، راضی بوده باشید.

02165432758