بازیافت پلی آمید
بازیافت پلی آمید چگونه انجام می شود؟
جولای 19, 2021
مرکز فروش پلی آمید در تهران
سپتامبر 22, 2021

قیمت پلی آمید در سال 1400

قیمت پلی آمید

قیمت پلی آمید چقدر است؟ همانطور که می دانید پلی آمید یکی از کاربردی ترین موادی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

در مطالب قبلی شما را با نحوه بازیافت پلی امید اشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص قیمت پلی آمید اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

قیمت پلی آمید در سال 1400 چقدر است؟

در چند سال اخیر ، افزایش عرضه و تقاضای جهانی در نایلون 66 باعث شده است تا برخی از تامین کنندگان ترموپلاست مهندسی ، ترکیبات و توزیع کنندگان آماده رفع محدودیت های ظرفیت و قیمت های بالاتر با رزین های مهندسی جایگزین باشند. مهمترین این گزینه ها نایلون 6 ، PBT و نایلونهای با کارایی بالا مانند PPA و ترکیبات حاوی افزایش محتوای بازیافت هستند. در حالی که پیش بینی های متفاوتی وجود دارد ، اکثر منابع پیش بینی می کنند که محکم بودن نایلون 66 تا حداقل تا سال 2020 ادامه یابد.

محدودیت های رزین در درجه اول مربوط به عرضه محدود آدیپونیتریل پیش ساز (ADN) است ، که ظرفیت جهانی فعلی آن حدود 3.8 میلیارد پوند برآورد شده است و توسط چهار مهره اصلی Ascend Performance Materials و Invista در ایالات متحده تولید می شود.

Butachemie ، سرمایه گذاری مشترک اینویستا و Solvay در آلمان می باشد و آساهی کاسی ژاپنی. در سال 2015 در کارخانه ADN چین 18 درصد از ظرفیت جهانی را از بین برد. به نظر می رسد مسئله ADN از فصل طوفان 2017 تا 2018 به طور قابل توجهی در رادار همه قرار گرفته است ، با اختلالات برنامه ریزی نشده در تولید ADN و نایلون 66 ، که همه آنها تا کنون تا حد زیادی برطرف شده است.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
خرید و فروش پلی آمید در تهران

قیمت پلی آمید

در نیمه سال 2018 ، قیمت پلی آمید نسبت به 18 ماه قبل بیش از 50 درصد افزایش یافت. تنها در سال 2018 ، افزایش قیمت در سه ماهه اول و سه ماهه سوم بسیار زیاد بود. افزایش قیمتهای سه ماهه چهارم در زمان مطبوعات در برخی از نقاط جهان در حال انجام بود و افزایش سه ماهه اول سال 2019 شگفت آور نبود.

در ماه اکتبر ، Ascend بیانیه ای منتشر کرد که می گوید “گزارش های ضد و نقیض درباره در دسترس بودن بلند مدت PA 66” به منظور تعهد مجدد خود برای برآوردن افزایش تقاضای بازار برای نایلون 66 برای خودرو ، E/E ، کابل ، مصرف کننده های مختلف و بازارهای صنعتی این بیانیه همچنین خاطرنشان کرد: “واقعیت این است که پلی آمید بهترین ترکیب ارزش ، عملکرد و قابلیت پردازش را در بین ترموپلاستیک های مختلف موجود امروزه ارائه می دهد. جایگزینی PA 66 با یک ماده دیگر هزینه های فراتر از دسترس و قیمت دارد. ” با اعتراف به اینکه  در دسترس بودن نایلون 66 “برای کوتاه مدت محدود است” ، این شرکت گفت که با مشتریان کار می کند تا در صورت امکان این محدودیت را برطرف کند. این شرکت افزود که خرید شرکت پلاستیکی هلندی Britannia Techno Polymers ، که متخصص در ترکیبات نایلونی اختصاصی است ، با تمام توان در خدمت مشتریان اروپایی خود است. به طور مشابه ، کارخانه های Foley ، Ala. و Greenwood ، S.C. ، در سطوح مطلوب برای حمایت از مشتریان عمل خواهد کرد.

در سال 1400 قیمت پلی آمید در هر کیلوگرم به طور میانگین 215664 ریال می باشد. البته این قیمت بستگی به تولید کننده و کیفیت محصول دارد و ممکن است کمتر و یا بیشتر باشد.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
راهنمای کوتاهی برای خرید تور ماهیگیری

در آپدیت جدید این صفحه همراه ما باشید تا شما را با نکات بیشتری در این خصوص آشنا کنیم.

برای اطلاع دقیق از قیمت پلی آمید با کارشناسان ما با شماره تلفن 02165432758 تماس بگیرید.

02165432758