خرید و فروش پلی آمید در تهران

خرید اینترنتی پلی آمید درجه یک
سپتامبر 25, 2021
خرید کامپاند پلی پروپیلن
خرید کامپاند پلی پروپیلن در سال 1401
مارس 26, 2022

خرید و فروش پلی آمید در تهران

خرید و فروش پلی آمید

برای خرید و فروش پلی آمید در تهران نیازمند چه اطلاعاتی هستید؟ همانطور که می دانید نوفرستی از جمله برترین مراکز فروش پلی آمید می باشد.

در مطالب قبلی شما را با خرید اینترنتی پلی آمید درجه یک اشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص این ماده اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

برای خرید و فروش پلی آمید لازم است تا در مورد این ماده و ماده های مشابه نظیر پلی استر نیز اطلاعاتتان را به روز کنید و آن ها را با هم مقایسه کنید تا در زمان خرید بهترین تصمیم را بگیرید.

خرید و فروش پلی آمید

نکات مهم در خرید و فروش پلی آمید

هر دو الیاف مصنوعی پلی آمید و پلی استر بسیار بادوام و مقاوم در برابر سایش هستند و به گونه ای طراحی شده اند که رطوبت را جذب می کنند اما در حفظ آن قرار نمی گیرند و بنابراین برای انتقال رطوبت برای دور کردن رطوبت از بدن خوب هستند.

هر دو الیاف کششی هستند و به راحتی چروک نمی شوند، اما پلی استر می تواند مستعد پر شدن باشد، بنابراین ترکیب این دو الیاف دوام لباس را افزایش می دهد.

پلی آمید (Nylon™) در لمس نرم است، واقعاً سخت است و بالا ترین مقاومت در برابر سایش را در بین تمام مواد خام نساجی حتی در زمان خیس دارد و همچنین بسیار کشسان است.

پلی استر به لطف ترکیب آن در سطح الیاف، خاصیت هدایت برگشتی عالی دارد، بنابراین شکل خود را حفظ می کند و رنگ ثابتی دارد و همچنین در برابر عرق و اشعه ماوراء بنفش مقاوم است.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
بررسی قیمت پلی آمید

پلی استر نقطه ذوب بالایی دارد، بنابراین می توان انتقالات را راحت تر روی آن چاپ کرد و هر دو الیاف به دلیل آب گریز بودن به سرعت خشک می شوند.

از آنجایی که لباس‌های مصنوعی معمولاً یک ترکیب فیبر چندگانه هستند و یک پارچه طبیعی نیستند، هیچ GSM (گرم در متر مربع) روی آن اعمال نمی ‌شود.

فقط لباس هایی که عمدتاً از الیاف طبیعی تشکیل شده اند را می توان دارای وزن GSM مانند پشم مرینو یا پنبه در نظر گرفت که وزن آن اغلب برای نشان دادن ‘تراکم’ پارچه استفاده می شود.

پلی پروپیلن و پلی آمید – معمولاً به عنوان نایلون شناخته می شوند، دو پلاستیک متداول برای ساخت قطعات نهایی هستند. پلاستیک ها از پلیمرهای پیوند خورده ساخته می شوند و می توانند طبیعی یا مصنوعی باشند. پلیمرهای مصنوعی از پیوند شیمیایی مونومرها با یکدیگر با استفاده از گرما، فشار و کاتالیز به دست می آیند.

نایلون و پلی پروپیلن به دلیل چکش خواری، تطبیق پذیری و مقاومت در برابر استرس فیزیکی، از محبوب ترین پلاستیک های مصنوعی برای ساخت هستند. طراحان و مهندسان باید تفاوت های کلیدی بین پلی پروپیلن و نایلون را درک کنند تا تعیین کنند کدام پلیمر مصنوعی برای یک پروژه خاص مناسب تر است.

برای خرید و فروش پلی آمید در تهران می توانید با کارشناسان ما با شماره 02165432758 تماس بگیرید.

02165432758