خرید کامپاند پلی پروپیلن در سال 1401

خرید و فروش پلی آمید
خرید و فروش پلی آمید در تهران
دسامبر 27, 2021

خرید کامپاند پلی پروپیلن در سال 1401

خرید کامپاند پلی پروپیلن

برای خرید کامپاند پلی پروپیلن به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ چه فاکتور هایی شما را در خرید این مواد کمک می کند؟

در مطالب قبلی شما را با خرید و فروش پلی آمید در تهران آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص خرید کامپاند پلی پروپیلن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

خرید کامپاند پلی پروپیلن

ترکیبات پلی پروپیلن رزین های گرم تولید شده با استفاده از ترکیبی از یک یا چند پلیولفین پایه با اجزای مختلف مانند اصلاح کننده های ضربه، پرکننده ها و تقویت، رنگدانه ها و مواد افزودنی تولید شده اند.

این ترکیبات پلی پروپیلن طیف گسترده از ویژگی ها را ارائه می دهند و در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی مشتری برای وسایل نقلیه، لوازم الکتریکی، ساخت و ساز و اجزای مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید کامپاند پلی پروپیلن

پلی پروپیلن (PP) چیست و چه کاربردی دارد؟

پلی پروپیلن (PP) یک پلیمر اضافی ترموپلاستیک ساخته شده از ترکیبی از مونومرهای پروپیلن است. این برنامه ها در انواع برنامه های کاربردی برای شامل بسته بندی برای محصولات مصرفی، قطعات پلاستیکی برای صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو، دستگاه های ویژه مانند لولای زندگی و منسوجات استفاده می شود.

پلی پروپیلن اولین بار در سال 1951 توسط دانشمندان فیلیپس به نام پل هوگان و رابرت بانک ها و بعدا دانشمندان ایتالیایی و آلمانی ناتا و رنک، پلیمر شدند.

پلی پروپیلن بسیار سریع به سرعت تولید شد، زیرا تولید تجاری به سختی سه سال پس از شیمیدان ایتالیایی آغاز شد، پروفسور Giulio Natta، ابتدا آن را پلیمریزه کرد.

Natta Perfected و اولین رزین پلی پروپیلن را در اسپانیا در سال 1954 ترکیب کرد و توانایی پلی پروپیلن به کریستالیزه باعث ایجاد هیجان زیادی شد. تا سال 1957، محبوبیت آن گسترده شد و تولید گسترده تجاری در سراسر اروپا آغاز شد.

امروزه پلی پروپیلن یکی از رایج ترین پلاستیک های تولید شده در جهان است.

پلی پروپیلن ، رزین مصنوعی ساخته شده توسط پلیمریزاسیون پروپیلن است. یکی از خانواده های مهم رزین های پلی الیفین ، پلی پروپیلن در بسیاری از محصولات پلاستیکی که در آن چقرمگی ، انعطاف پذیری، وزن سبک و مقاومت در برابر گرما مورد نیاز است ، قالب بندی یا اکسترود می شود.

همچنین برای اشتغال در منسوجات صنعتی و خانگی به الیاف می چرخد. پروپیلن همچنین می تواند با اتیلن برای تولید یک کوپلیمر اتیلن پروپیلن الاستیک پلیمریز شود.

پروپیلن یک ترکیب گازی است که با ترک خوردگی حرارتی اتان ، پروپان ، بوتان و بخش نفتا نفت به دست می آید. مانند اتیلن ، متعلق به ‘اولفین های پایین’ است ، طبقه ای از هیدروکربن ها که مولکول های آنها حاوی یک جفت اتم کربن است که با یک پیوند دوتایی مرتبط است.

ساختار شیمیایی مولکول پروپیلن CH2 = CHCH3 است. با این حال ، تحت عمل کاتالیزورهای پلیمریزاسیون ، پیوند مضاعف می تواند شکسته شود و هزاران مولکول پروپیلن که به هم وصل می شوند تا یک پلیمر زنجیره ای (یک مولکول بزرگ و چند واحد) تشکیل دهند.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
دانستنی هایی درباره ی پلی آمید ساده

در چنین مولکولی ، هر واحد تکرار پروپیلن ساختار زیر را دارد:

در اصل ، این مولکول از ستون فقرات اتم های کربن با اتم های هیدروژن متصل تشکیل شده است. متصل به هر اتم کربن دیگر یک گروه متیل آویز (CH3) است.

گروه های متیل می توانند تعدادی از تاکتیک ها یا تمهیدات مکانی را در رابطه با زنجیره کربن اتخاذ کنند ، اما در عمل فقط فرم ایزوتاکتیک (به عنوان مثال ، با گروه های متیل که در همان طرف زنجیره ترتیب داده شده اند) در مقادیر قابل توجهی به بازار عرضه می شوند.

پلی پروپیلن ایزوتاکتیک با استفاده از کاتالیزورهای Ziegler Natta در دمای پایین و فشارها تولید می شود. پلیمر برخی از خواص پلی اتیلن را به اشتراک می گذارد ، اما قوی تر ، سفت تر و سخت تر است و در دماهای بالاتر نرم می شود. (نقطه ذوب آن تقریباً 170 درجه سانتیگراد [340 درجه فارنهایت] است.) کمی بیشتر از پلی اتیلن مستعد اکسیداسیون است ، مگر اینکه تثبیت کننده و آنتی اکسیدان های مناسب اضافه شود. پلی پروپیلن برای غذاها ، شامپو ها و سایر مایعات خانگی به بطری ها تبدیل می شود. همچنین تزریق شده در بسیاری از محصولات از جمله محفظه لوازم خانگی ، ظروف مواد غذایی ایمن ماشین ظرفشویی ، اسباب بازی ، باتری خودرو و مبلمان در فضای باز است.

این  ماده به مواد رزین کامپوزیت برای اصلاح مواد افزودنی عملکردی مانند سایر پلیمرها مانند لاستیک ، پر کردن معدنی ، مقاوم در برابر شعله و یک ماده هسته ای برای پایه HOMO ، تصادفی یا Impact PP برای تقویت یا اصلاح خصوصیات خاص PP معمولی اشاره دارد.

با توجه به هدف مانند استحکام زیاد ، هدایت ، مقاومت در برابر گرما، براق بودن ، صافی ، رنگ و عقب ماندگی آتش به انواع مختلفی تقسیم می شود. این ماده به طور گسترده در فضای داخلی خودرو و بیرونی ها و لوازم خانگی استفاده می شود. GS Caltex برای اولین بار در کره مواد مرکب و LFT با رنگ برجسته ایجاد کرده است و به دلیل تخصص خود در زمینه رزین های مرکب شناخته شده است.

پلی پروپیلن (PP) ترموپلاستیک کالا با کمترین چگالی است. با چگالی کمتری، قطعات با وزن کمتری شکل می گیرند. سایر خصوصیات معمولی پلی پروپیلن این است که سخت و انعطاف پذیر است، به خصوص هنگامی که با اتیلن کوپلیمر می شود. این اجازه می دهد تا از ترکیبات پلی پروپیلن به عنوان یک ترموپلاستیک مهندسی استفاده شود و با موادی مانند استایرن آکریلونیتریل بوتادین (ABS) رقابت کند. پلی پروپیلن در دمای اتاق مقاوم در برابر چربی ها و تقریباً تمام حلال های آلی ، جدا از اکسیدان های قوی است. اسیدها و پایه های غیر اکسید کننده را می توان در ظروف ساخته شده از PP ذخیره کرد. پلی پروپیلن قابل بازیافت است و به عنوان کد شناسایی رزین آن شماره ‘5’ را دارد.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
3 کاربرد فوق العاده پلی کربنات

پلی پروپیلن (PP) در انواع برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد تا شامل بسته بندی محصولات مصرفی، قطعات پلاستیکی برای صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو باشد.

پلاستیک ها مواد تولیدی فوق العاده همه کاره هستند. برخی نرم و انعطاف پذیر هستند. برخی دیگر سخت و مقاوم در برابر ضربه می باشند. این طیف وسیعی از خواص فیزیکی به این معنی است که ساخت قطعات پلاستیکی صرف نظر از کاربرد، معمولاً در زمان و هزینه کارآمد است. انتخاب بهترین مواد پلاستیکی برای محصولات شما می ‌تواند چالش برانگیز باشد، اما کامپاند ‌کننده‌های پلاستیکی که نیازهای سازنده را درک می‌ کنند، می ‌توانند فرآیند انتخاب مواد را ساده ‌تر کنند و به‌ طور سفارشی ویژگی ‌های مواد را با نیازهای عملکردی قطعه مورد نظر مطابقت دهند.

خرید کامپاند پلی پروپیلن

تولید کنندگان کامپاند پلاستیک

فرآیند کامپاند پلاستیک، رزین پلاستیکی اولیه را مورد استفاده قرار می دهد و با استفاده از طیف وسیعی از افزودنی ها، تقویت کننده های اصلاح کننده و پرکننده ها، آن را سفارشی می کند.

این سفارشی سازی امکان انطباق با استانداردها و مقررات عملکردی از رنگ ساده گرفته تا پایداری UV یا قابلیت اشتعال را فراهم می کند.

این تطبیق پذیری تقاضا برای پلاستیک را در انواع مختلف ساخت و ساز، خودرو، بسته بندی، الکترونیک و تولید کالاهای خانگی افزایش می دهد.

کامپاند پلاستیکی همچنین در کاهش اثر کربن محصولات پلاستیکی با انتخاب مواد پایدارتر موثر بوده است. کامپاند‌کننده‌ ها همچنین نقش مهمی در افزایش کاربرد پلاستیک‌های بازیافتی در بسیاری از کاربردها دارند.

فهرست کامپاند ‌کننده‌های پلاستیک طولانی است و شامل موارد اصلی می‌ شود که استراتژی‌های مختلفی مانند اکتساب، گسترش و همکاری را برای رقابتی ماندن در بازار جهانی اتخاذ می‌کنند.

وقتی می خواهید بدانید که چگونه مواد پلاستیکی را انتخاب کنید، ترکیبات پلاستیکی بسیار ارزشمند هستند. آن ها دانش علمی عمیقی در مورد اینکه کدام ماده مطابق با مشخصات دقیق و نیازهای عملکرد شما عمل می کند دارند و دقیقاً می دانند که کدام مواد افزودنی را می توان برای تولید خواص خواسته ها به روشی مقرون به صرفه ترکیب کرد.

انتخاب یک کامپاند پلاستیکی

ترکیبات پلاستیکی زیادی برای انتخاب وجود دارد. محصولی که برای محصولات خود انتخاب می کنید باید بتواند کامپاند پلاستیکی را ارائه دهد که نیازهای محصول شما را برآورده کند، چه در قفسه باشد و چه به طور خاص برای شما طراحی شده باشد.

این شرکت همچنین باید کارشناسان فنی داشته باشد که با شما همکاری کنند تا بهترین راه حل ها را در حین ارائه خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود بیابند.

انتخاب درجه پلاستیک مناسب برای محصول خود از بین هزاران محصول موجود در بازار می تواند بسیار دشوار باشد. در کنار استحکام، انعطاف پذیری و هزینه، باید عواملی مانند کاربرد قطعه یا محصول و محیطی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد را نیز در نظر بگیرید.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
پلی آمید چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

پلاستیک های مهندسی شده بالاترین سطح دوام را ارائه می دهند و در طول فرآیند تولید پلاستیک کمترین آسیب را می بینند. در اینجا به برخی از مواد مختلف و نحوه عملکرد آنها برای محصولات مختلف نگاهی می اندازیم.

کامپاند پلی پروپیلن (PP) و پلی اتیلن (PE)

به دلیل مقاومت در برابر حرارت و انعطاف پذیری، PP به طور گسترده برای محصولاتی مانند ظروف نگهداری مواد غذایی، لوله ها و شیلنگ ها استفاده می شود. پلی اتیلن، رایج ترین پلاستیک در جهان، استحکام، سختی و استحکام کمتری دارد. این پلاستیکی است که می بینید بیشتر برای فیلم های پلاستیکی، ظروف مواد شوینده و بطری های دارو استفاده می شود.

ده ها ملاحظات در انتخاب یک ترکیب کننده پلاستیک وجود دارد. در اینجا فقط چند مورد است:

  • 1. آیا آنها در زمینه استانداردهای محیطی و نظارتی صنعت شما تخصص دارند؟
  • 2. آیا آنها در منطقه ای که شما در آن فعالیت می کنید پشتیبانی دارند؟
  • 3. آیا آنها ابزار مناسبی برای تولید محصولات با کیفیت ثابت دارند؟
  • 4. ترکیب کننده چگونه کیفیت ترکیبات خود را آزمایش می کند؟

در نهایت، با توجه به تمایل بسیاری از تولیدکنندگان به اتخاذ یک زنجیره ارزش پلاستیکی بدون زباله، آیا ترکیب‌ کننده قادر است با استفاده از افزودنی‌های جایگزین مناسب، از جمله محصولات مبتنی بر اقتصاد دایره‌ای مانند مواد UBQ™، خواص مواد شما را اصلاح و تنظیم کند؟

انتقال به مواد پایدار در فرآیند تولید پلاستیک به همکاری ترکیب‌کنندگان، صاحبان برند و تولیدکنندگان و عملیات بازیافت و همچنین گروه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال تأثیرگذاری بر تغییرات اقتصادی، تولیدی و اجتماعی هستند، متکی است.

همانطور که موارد بیشتری در صنعت پلاستیک ابتکارات پایداری را اتخاذ می کنند، نقش مواد مبتنی بر زیستی مانند UBQ تنها افزایش می یابد.

ترکیبات PP (پلی پروپیلن) با افزودن افزودنی های کاربردی به PP با هدف افزایش عملکرد مکانیکی خاص در مقایسه با PP تمیز ساخته می شوند. ترکیبات PP با توجه به هدف (سفتی بالا، رسانایی الکتریکی، مقاومت در برابر حرارت و غیره) به درجه‌های مختلفی تقسیم می‌ شوند. ترکیبات PP در درجه اول برای قطعات خودرو و لوازم خانگی استفاده می شود.

ترکیب و کامپوزیت پلی پروپیلن رزین های پلاستیکی هستند که با افزودنی ها یا تقویت کننده های ویژه ترکیب می شوند تا خواص مورد نیاز مانند مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش یا حرارت یا خواص مکانیکی بالاتر را اضافه کنند. از آنها برای تولید قطعات الکتریکی، قطعات خودرو، مبلمان فضای باز و غیره استفاده می شود.

برای خرید کامپاند پلی پروپیلن با کارشناسان ما با شماره 02165432758 تماس بگیرید.

02165432758