3 کاربرد فوق العاده پلی کربنات

پلی کربنات سفید
بررسی مهمترین ویژگی های پنل های پلی کربنات سفید
فوریه 12, 2020
پلی کربنات طوسی
پلی کربنات طوسی چه ویژگی هایی دارند؟
فوریه 17, 2020

3 کاربرد فوق العاده پلی کربنات

کاربرد پلی کربنات

در این مطلب بر آن هستیم تا به بررسی  کاربرد فوق العاده ی پلی کربنات بپردازیم. با ما همراه باشید. همچنین پیشتر به بررسی مهمترین ویژگی های پنل های پلی کربنات سفید پرداختیم که می توانید با مراجعه به مطلب قبل، این مقاله را بخوانید.

کاربردهای پلی کربنات چه می باشند؟

ورق های پلی کربناتها پنل های شفاف و صافی بوده که می توانند جایگزین خوب و مقاومی برای شیشه باشند. پلی کربناتها دارای مقاومت و سفتی و سختی فوق العاده و همچنین ضخامت عالی می باشند. به دلیل ویژگی مقاومتی عالی آنها می توان به عنوان شیشه های ضد گلوله نیز از انها استفاده کرد. از دیگر مزایای آن، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر شعله و آتش، مقاومت در برابر رطوبت و آب، مقاومت و استحکام در انواع شرایط جوی بوده و با وجود داشتن چنین کیفیت ها و ویژگی های بی نظیری، سبک وزن می باشند.

در ادامه به چند مزیت مهم این محصول اشاره خواهیم کرد:

نرده

ورق های پلی کربناتها در رنگ ها و سطوح مختلف ماتی وجود دارند. این بدان معناست که ورق های پلی کربناتها می توانند مواد عالی برای ساخت فنس و نرده باشند. از این ماده ی پر طرفدار می توان برای ساخت نرده و ایمنی بیشتر خانه ها و ساختمان ها استفاده کرد.

پلی کربنات

پنجره ها

ورق های پلی کربناتها برای ساخت پنجره های فروشگاهی بسیار مناسب و عالی می باشد و تنها به ساخت پنجره های خانه ها منحصر نمی شوند. پلی کربناتها سخت، نشکستنی و همچنین مقاوم در برابر اشعه های فرابنفش می باشند. همچنین تا 99.9 درصد مانع ورود پرتوهای مضر نور خورشید به داخل ساختمان می شوند. به همین دلیل در ساخت عینک ها به ویژه عینک آفتابی، نقش کلیدی و موثری دارند.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
مهمترین ویژگی های گرانول پلی کربنات چیست

دیوارها

با افزایش ایده ی استفاده از پلی کربناتها، در دفاتر و فروشگاه ها نیز از این ورق به عنوان دیوار شیشه ای استفاده می شود. همچنین می توان برای پروژه های کوچکتر نیز از این ورق ها استفاده کرد. علاوه بر این می توان از این دیوارها به عنوان دیوار عایق صوتی استفاده کرده و مانع از ورود صوت به فضای داخلی شد.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص 3 کاربرد فوق العاده ی پلی کربنات برای شما نوشتیم، راضی بوده باشید.

02165432758