عوامل موثر بر قیمت پلی کربنات

تور ماهیگیری
مهمترین ویژگی خرید تور ماهیگیری
نوامبر 30, 2019
پلی آمید
میانگین قیمت پلی آمید 6 در بازارهای جهانی
دسامبر 9, 2019

عوامل موثر بر قیمت پلی کربنات

قیمت پلی کربنات

در این مطلب بر آن هستیم تا برای شما از عوامل موثر بر قیمت پلی کربنات و ویژگی های این ماده، بگوییم. همچنین شما می توانید برای خواندن مطلب مهمترین ویژگی خرید تور ماهیگیری، به سایت مراجعه نمایید.

قیمت پلی کربنات؛ عوامل موثر

قیمت پلی کربنات در جهان به عوامل مختلفی بستگی دارد.اما ابتدا در این مطلب برای شما خواهیم گفت که پلی کربنات چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

هر روزه ما از محصولاتی که پلی کربنات دارند، استفاده می کنیم ولی ممکن است متوجه این مسئله نشده باشیم. در هر صورت، پلی کربنات در تمامی محصولات تقریبا وجود دارد. از پلی کربنات در عینک، وسیله های پزشکی، وسیله های اتوماتیک، دی وی دی و غیره، استفاده می شود.

ویژگی ها:

انتقال نور و شفافیت و فرانمایی از مهمترین ویژگی پلی کربنات به شمار می رود. این ویژگی، پلی کربنات را مانند شیشه کرده و باعث شده تا در برابر تابش اشعه ها، بیشتر از پلاستیک دوام بیاورد. علاوه بر این، پایداری مواد این اجازه را می دهد تا بدون شکستگی و یا خراش، در دمای اتاق ساخته شود و بدون نیاز به گرما دوباره شکل بگیرد.

کارکردهای پلی کربنات

اگرچه پلی کربنات ها به دلیل مقاومت و انعطاف بالایی که دارند بسیار محبوبند، اما شفافیت و فرانمایی آنها اجازه می دهد تا در کارکردهای مختلفی که مواد مشابه نمی توانند عمل کنند، کارایی  داشته باشند. همانطور که پیشتر هم گفتیم از پلی کربنات به دلیل شفافیت و انتقال فیلترهای UV در ساخت عینک، بسیار استفاده می شود. به همین دلیل، قیمت این ماده با توجه به اندازه و تعداد عینک های تولید شده از این جنس، متغیر است.

قیمت پلی کربنات

قیمت ها

مقاومت، فرانمایی، مقاومت در شرایط جوی و آب و هوایی و انعطاف این ماده، قیمت پلی کربنات را تحت شعاع خود قرار می دهد. با توجه به قیمت های ارائه شده توسط منابع بازارها، قیمت پلی کربنات برای هر پوند، 10 سنت اعلام شده و در بازارهای بزرگتر 6 سنت.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
پلی کربنات طوسی چه ویژگی هایی دارند؟
02165432758