مهمترین ویژگی های گرانول پلی کربنات چیست

ویژگی های پلی کربنات
پلی کربنات چیست و چه ویژگی هایی دارد
دسامبر 25, 2019
پلی کربنات
3 فاکتور مهم پلی کربنات
ژانویه 1, 2020

مهمترین ویژگی های گرانول پلی کربنات چیست

گرانول پلی کربنات

در این مطلب برآن هستیم تا برای شما از مهمترین ویژگی های پلی کربنات بگوییم. با ما همراه باشید. پیشتر نیز در مطلب قبلی در خصوص  پلی کربنات چیست و چه ویژگی هایی دارد، نوشتیم. می توانید با مراجعه به بخش مقالات، این مطلب را بخوانید.

گرانول پلی کربنات : ویژگی های مهم

گرانول پلی کربنات به دلیل ثبات، نقطه ذوب کم، مقاومت و سختی بالا، خواص شیمیایی و فیزیکی و مقاومت بالای گرما و دما، معروف است. همچنین از دیگر ویژگی های این کالا می توان به قابلیت ماشین کاری، کارکردهای الکتریکی عالی و بالا، کارایی موثر، مقاوم در برابر نور خورشید و همچنین مقاوم در انواع شرایط جوی، اشاره کرد. امروزه استفاده از این ماده در تکنیک های متفاوت و با استانداردهای گوناگون، باعث شده تا از گرانول پلی کربنات در تولید محصولات مانند موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت و تولید سویچ های الکتریکی
  • ابزار پزشکی
  • بطری های آب
  • تجهیزات و سازه های خانگی.

مشتریان می توانند گرانول پلی کربنات را در کیفیت ها و قیمت های متنوع خریداری کنند. در ادامه به چند کارکرد این ماده اشاره شده است:

گرانول

کارکردهای مهم

اجزاء خودکار

اجزا و سازه های خانگی

لنزها

سی دی ها

سویچ ها

سوکت ها

ابزار پزشکی

بطری های آب

عینک های آفتابی

باطری ها

سیستم سقف سازی

عینک ها

کلاه های ایمنی

گرانول های تولیدی ما با بهترین و با کیفیت ترین تکنیک ها ساخته شده و با توجه به کیفیت بالایی که دارند، در صنایع گوناگونی استفاده می شوند. از گرانول های پلی کربنات می توانید در کارکردهای متفاوتی استفاده کنید. از دلایل پر کاربرد بودن این محصول، استقامت و استحکام بالایی است که دارد. همچنین شفاف بودن باعث می شود تا در بسیاری از کارکردها، استفاده شود.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
بررسی قیمت پلی آمید

امیدواریم از مطلبی که در خصوص گرانول پلی کربنات و ویژگی های مهم آن برای شما آماده کردیم، راضی بوده باشید.

02165432758