مهمترین کاربردهای پلی کربنات مشکی

تور ماهیگیری
4 فاکتور مهم در خرید تور ماهیگیری
دسامبر 11, 2019
ویژگی های پلی کربنات
پلی کربنات چیست و چه ویژگی هایی دارد
دسامبر 25, 2019

مهمترین کاربردهای پلی کربنات مشکی

پلی کربنات

در این مطلب بر آن هستیم تا برای شما از مهمترین ویژگی های پلی کربنات مشکی بگوییم. با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای خواندن مطلب مهمترین فاکتور های خرید تور ماهیگیری، به بخش مقالات مراجعه کنید.

پلی کربنات مشکی : تعریف

ابتدا به تعریف مختصری از پلی کربنات می پردازیم. پلی کربنات مشکی از قوی ترین و سخت ترین، روشن ترین، ناگونه ترین پلیمر می باشد. پلی کربنات گروه های عملکردی طبیعی متصل به یکدیگر با گروه کربنات دارد.

ویژگی ها و کارکردهای اصلی پلی کربنات مشکی

پلی کربنات یکی از بهترین و پر کاربردترین مواد برای صنایع مختلف است. این ماده به دلیل ویژگی های متعدد، سازگاری با محیط زیست و قابلیت بازیافت بودن بیشترین طرفدار را دارد. پلی کربنات مجموعه ی مواد شیمیایی واحد و کارکردهای فیزیکی  دارند که باعث می شود تا در بسیاری از کالاها و مواد مختلف، استفاده شوند.

کارکردها

انتقال

پلی کربنات بسیار شفاف بوده و می تواند 90 درصد نور را مانند شیشه انتقال دهد. ورقه های پلی کربنات می توانند در اندازه و شکل های متعدد و دلخواه مشتری ها طراحی، ساخت و تولید شوند.

پلی کربنات
سبک وزن

از دیگر مزایای این ماده می توان به قابلیت های متعدد این ماده در مقایسه با شیشه، اشاره کرد. این قابلیت ها باعث شده تا کارایی این ماده بالا رفته و فرآیند استفاده از این ماده را آسان تر و هزینه های حمل و انتقال را کاهش دهد.

اشعه ی فرابنفش؛ هرگز!

پلی کربنات با طراحی که دارند می توانند از انتقال اشعه های فرابنفش جلوگیری و همچنین از تابش اشعه های مضر آفتاب و تاثیرات ناشی از آن، محافظت کنند.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
خرید و فروش پلی آمید با قیمت مناسب
مقاومت شیمیایی

پلی کربنات مقاومت شیمیایی بالایی نسبت به اسیدهای رقیق شده، دارند.  

مقاومت گرمایی

پلی کربنات همچنین در مقابل گرما مقاوم و دمای 135 درجه را نیز تحمل می کنند.

امیدواریم از مطلبی که درباره ی پلی کربنات مشکی برای شما آماده کردیم، راضی بوده باشید.

02165432758