بررسی مهمترین ویژگی های پنل های پلی کربنات سفید

گرانول پلی کربنات
بررسی عوامل تاثیر گذار بر فروش گرانول پلی کربنات
فوریه 10, 2020
کاربرد پلی کربنات
3 کاربرد فوق العاده پلی کربنات
فوریه 15, 2020

بررسی مهمترین ویژگی های پنل های پلی کربنات سفید

پلی کربنات سفید

در این مطلب بر آن هستیم تا به بررسی مهمترین ویژگی های پنل های پلی کربنات سفید بپردازیم. با ما همراه باشید. همچنین پیشتر به بررسی عوامل تاثیرگذار بر فروش گرانول پلی کربنات پرداختیم که می توانید با مراجعه به مطلب قبلی، این مقاله را بخوانید.

پلی کربنات سفید چه ویژگی هایی دارند؟

از پنل های پلی کربنات به طور گسترده در کاربردهای مختلف و متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. پلی کبرنات یک ترموپلاستیک بوده که بسیار سخت، مقاوم در برابر اشعه های فرابنفش و دارای جلوه ی خاص و زیبا می باشد. این ماده به صورت شفاف و در رنگ های متنوع از جمله سفید تهیه و تولید می شود و برای کارهای ساختمانی و امنیتی گزینه ی ایده آلی می باشد. برخی از مزایا و معایب پنل های پلی کربنات به شرح زیر است:

مزایای استفاده از پنل های پلی کربنات

پنل های پلی کربنات در افزایش تعداد موقعیت ها نقش به سزایی دارند. این پنل ها کاملا نشکستنی هستند و می توانند در مقابل فشار و نیروی زیاد مقاومت بالایی از خود نشان دهند. به همین دلیل، برای ساخت پنجره های ضد گلوله و سپرهای پلیس استفاده می شوند. همچنین از این پنل ها در ساخت بانک ها، دفاتر و نرده ها کاربرد دارند.

ممانعت از عبور اشعه ی فرابنفش از دیگر مزایای این پنل ها می باشد. این کیفیت باعث شده تا پنل ها از مواد اصلی و سازنده ی روکش های سقفی و سایبان های تاسیسات تجاری به شمار روند. همچنین این پنل ها از شیشه، اکلریک، یا دیگر پلاستیک ها شفاف تر و روشن تر می باشند. این امر باعث می شود تا کار انتقال، نصب راحت تر و آسان تر انجام شده و با توجه به هزینه های ساختمانی، قیمت دستمزد کارگر نیز کاهش پیدا کند.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
پلی آمید چیست و چه کاربرد هایی دارد؟
پنل پلی کربنات سفید

پنل های پلی کربنات در شیشه های شفافی مانند فام ها و همچنین فام های کدر برای پوشش بهتر در دسترس می باشند. البته بر اساس درخواست مشتری می توان این پنل ها را در رنگ های متنوع و حتی بی رنگ به صورت منعطف و غیر منعطف تهیه و تولید کرد.

از دیگر مزایایی که این پنل ها دارند مقاومت و استحکام در برابر سرما و گرما می باشد. این پنل ها برای هر موقعیت سختی مناسب و ایده آل بوده، چراکه می توانند از هر ماده ی ساخت و سازی استاندارد دیگر ماندگاری بیشتری داشته باشند.

معیاب پنل های پلی کربنات

پلی کربنات ها در مقایسه با دیگر مواد از جمله شیشه، مضرات کمی دارند.

از دیگر معایب همچنین می توان به قیمت بالای پلی کربنات در مقایسه با شیشه و سایر پلاستیک ها اشاره کرد.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص پنل های پلی کربنات سفید برای شما نوشتیم، راضی بوده باشید.

02165432758