بررسی عوامل تاثیر گذار بر فروش گرانول پلی کربنات

پلی کربنات در ساختمان
مهمترین کاربردهای پلی کربنات در خانه و ساختمان
فوریه 8, 2020
پلی کربنات سفید
بررسی مهمترین ویژگی های پنل های پلی کربنات سفید
فوریه 12, 2020

بررسی عوامل تاثیر گذار بر فروش گرانول پلی کربنات

گرانول پلی کربنات

در این مطلب بر آن هستیم تا به بررسی عواملی که بر فروش گرانول پلی کربنات تاثیر می گذارند، بپردازیم. با ما همراه باشید. همچنین پیشتر به بررسی مهمترین کاربردهای پلی کربنات در خانه و ساختمان پرداختیم که می توانید با مراجعه به مطلب قبل، این مقاله را بخوانید.

عوامل تاثیرگذار بر فروش گرانول پلی کربنات چه می باشند؟

گرانول پلی کربنات با اکلریک مشابه بوده چراکه وضوح و شفافیت قابل مقایسه ای را ارائه می دهد. با این حال، پلی کربنات با مقاومت در برابر ضربه جدا شده که در مواد جلا دهنده ی پلاستیک بی نظیر است. گرانول پلی کربنات کاربردهای متفاوتی دارد که از میان آنها می توان به کاربرد در دستگاه های نگهبانی و پنجره های امنیتی که نیازمند وضوح و شفافیت نوری با ایمنی دارد، اشاره کرد.

ویژگی های گرانول پلی کربنات

پلی کربنات ها سبک وزن و نسبتا سخت و سفت می باشند. همین ویژگی ها باعث شده تا به راحتی اره، ماشین کاری، فرم گرما و رنگ بگیرد. پلی کربنات ها برای اهداف عمومی و گریدهای به خصوص در دسترس بوده که خصوصیات و یا ویژگی های پردازشی خاصی را فراهم می کند.

اینها شامل فرمولاسیون های مقاومت، بخش های مورد استفاده در ارتباط با مواد غذایی و تجهیزات پزشکی و درمانی و شیشه با گریدهای تقویت شده برای کارکردهایی که نیازمند مقاومت و استحکام بالا و قوی هستند، می باشد. گرانول ها شفاف بوده و قابل انتقال هستند.

مقاومت بالای پلی کربنات

مقاومت بالا ، شکل پایدار، بی رنگ، شفاف، رنگ آمیزی آسان، عایق الکتریکی، مقاومت در برابر خوردگی و ضد خوردگی از ویژگی های مهم گرانول پلی کربنات می باشد. با این حال، پلی کربنات ها روانکاری ضعیف و با تمایل به فشار، هیدرولیز در درجه ی بالا را انجام می هند  و سازگاری کمتری با دیگر رزین های پلی کربنات دارند.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
آشنایی با میانگین قیمت پلی کربنات

پلی کربنات برای ساخت ابزار قطعات کوچک، عایق سازی و انتقال قطعات و مقاومت در برابر فشار و ضربه مناسب می باشند.

فروش گرانول پلی کربنات

پلی کربنات ها معمولا از طریق قالب های تزریقی، اکستروژن، سکه سازی، قالب سازی، ترموفورمینگ، چاپ، چسب، روکش و ماشین کاری ساخته می شود و مهمترین روش در پردازش قالب تزریقی هستند.

کاربردهای پلی کربنات ها

پلی کربنات در لامپ های بزرگ، شیشه های محافظ، لوله های عدسی ابزارهای نوری به کار برده می شود.

به دلیل کاربردهای گوناگون این محصول، فروش پلی کربنات بالا رفته و در بسیاری از صنایع به روز و پیشرفته، استفاده می شود.

برای آگاهی از شرایط خرید و فروش این محصول می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص فروش گرانول پلی کربنات برای شما نوشتیم، راضی بوده باشید.

02165432758