میانگین قیمت پلی آمید 6 در بازارهای جهانی

قیمت پلی کربنات
عوامل موثر بر قیمت پلی کربنات
دسامبر 3, 2019
تور ماهیگیری
4 فاکتور مهم در خرید تور ماهیگیری
دسامبر 11, 2019

میانگین قیمت پلی آمید 6 در بازارهای جهانی

پلی آمید

در این مطلب می خواهیم برای شما از میانگین قیمت پلی آمید 6 در بازارهای جهانی بگوییم. با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای خواندن مطلب عوامل موثر بر قیمت پلی کربنات به سایت مراجعه نمایید.

قیمت پلی آمید 6 ؛ عوامل موثر

پلی آمید ها به صورت گسترده در پلیمرها استفاده می شوند. از کاربردهای پلی آمید می توان به الیاف در لباس ها، طناب، ترکیبات ماشینی و ساختاری، نگهدارنده ها در لاستیک و چسبنده ها اشاره کرد. به دلیل کارایی مناسب و با کیفیت، پلی آمیدها بخش بزرگی از پلیمرهای بازار جهانی را تسخیر کرده اند. مصرف کننده ی اصلی پلی آمیدها، صنایع تولیدی باربری است و این صنایع 35 درصد از پلی آمیدها را پوشش می دهد.

پلی آمید 6 در جهان

پلی آمید 6 از معروف ترین پلی آمیدهای موجود در جهان می باشد. نام دیگر این پلی آمید، نایلون است. هرچند این پلی آمید با نوع 66 کمی تشابه دارد اما در ساختار و کاربردها، کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. به طوریکه هر پلیمر نایلون با واکنش چگالی شکل گرفته، اما پلی آمید 6 با حلقه ی باز پلیمریزاسیون ترکیب می شود.

قیمت پلی آمید 6

این پلی آمید می تواند قابلیت رنگ پذیری بالایی داشته باشد. همچنین پلی آمید 6 می تواند با پلی آمید 66 به وسیله ی کپلیمر، ترکیب شود. این مسئله می تواند بر قیمت پلی آمید 6 تاثیر بالایی بگذارد.

کیفیت و قیمت

قیمت پلی آمید 6 بسته به کیفیت آن متفاوت است. البته خود پلی آمید به دلیل داشتن کیفیت بالا، مقاومت، چسبندگی و سختی، استحکام و مقاومت در برابر سایش و خراب شدن معروف است.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
دانستنی هایی درباره ی پلی آمید ساده

به همین دلیل در بازارهای جهانی با حدود قیمت $2000-4000 به فروش می رسد. همچنین پلی آمید خالص با حدود قیمت $600-800 در بازارها معامله می شود.

امیدواریم از مطلبی که در خصوص قیمت پلی آمید 6 برای شما آماده کردیم، راضی بوده باشید.

02165432758