بررسی 4 فاکتور مهم گرانول پلی کربنات

پلی کربنات
3 فاکتور مهم پلی کربنات
ژانویه 1, 2020
تولیدات پلی کربنات
بررسی مهمترین کاربردهای پلی کربنات
ژانویه 18, 2020

بررسی 4 فاکتور مهم گرانول پلی کربنات

گرانول پلی کربنات

گرانول پلی کربنات یکی از جدیدترین و مدرن ترین محصولات می باشد که با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. این محصول آنقدر با کیفیت و کارایی بوده که حتی از بازیافت گرانول پلی کربنات می توان در صنعت های گوناگون و متعددی استفاده کرد. با ما همراه باشید تا از این ماده ی مهم بیشتر بدانید. در مقاله ی قبلی به بررسی 3 فاکتور مهم پلی کربنات پرداخته شد که با  مراجعه به مطالب قبلی می توانید این مقاله را بخوانید.

ویژگی های مهم گرانول پلی کربنات چه می باشند؟

به دلیل تقاضای زیاد بازار، گرانول پلی کربنات در کیفیت ها و اندازه های متفاوت تولید و عرضه می شود. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به مورد های زیر اشاره کرد:

  • سخت و سفت بودن
  • قوی و مستحکم
  • شفاف و روشن

پلی کربنات از چه چیز ساخته شده است؟

پلی کربنات از فنل دی هیدریک تهیه می شود. پلی کربنات ها دارای پایداری و ثابت بالا و عالی هستند، که می توانند در انواع دما و شرایط جوی، مقاوم باشند. به همین دلیل پلی کربنات برای استفاده در تولیدات محافظتی ایمن آزمایشگاه ها و دستگاه خشک سازی وکیوم و ساخت لوله ی سانترفیوژ بسیار عالی می باشند.

فرآوری پلی کربنات

پلی کربنات یکی از سخت ترین ورق های شفاف در دسترس می باشد.

برای شیشه بری و محافظت بسیار مناسب می باشد.

پلی کربنات

از کاربردهای معمول این محصول می توان محافظ ماشین، پنجره و محفظه های بی رنگ و واضح اشاره کرد.

چند نکته ی مهم

بیشترین دمایی که این محصول می تواند تحمل کند 250 فارنهایت و 121 درجه ی سانتی گراد می باشد. این محصول قابلیت جدا شدن را نیز دارد. توان کششی گرانول های پلی کربنات 10.000psi می باشد. در مقابل اشعه و پرتوهای فرابنفش مقاومت خوبی دارد. سخت و جامد بوده و حداقل دمایی که می تواند تحمل کند -40 فارنهایت و -40 درجه ی سانتی گراد می باشد.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
بررسی قیمت پلی آمید

همچنین نقطه ذوب گرانول پلی کربنات 300 فارنهایت و 149 درجه ی سانتی گراد است.

02165432758