پروپیلین با تالک
کاربردها و عوامل موثر بر قیمت پروپیلین با تالک
نوامبر 9, 2019
پلی آمید
مهمترین خصوصیت های پلی آمید
نوامبر 25, 2019

قیمت پلی آمید در جهان

پلی آمید

در این مطلب می خواهیم برای شما از قیمت پلی آمید در جهان و اینکه در بازارهای جهانی چگونه به فروش می رسد، صحبت کنیم. همچنین می توانید برای دیدن مطلب کاربردها و عوامل موثر بر قیمت پروپیلین با تالک، به سایت مراجعه نمایید.

قیمت پلی آمید از نوع 6

این نوع پلی آمیدی است که با پلیمریزاسیون حلقه باز، شکل داده می شود. این پلیمرها معمولا تحت عنوان پرلن، نیلتارون، کاپرون، اولترامید و غیره به فروش می رسد.

کاربردها

این دسته از پلیمرها کشش بالا، مقاومت و همچنین نرمش خوبی دارند.

بازار جهانی

قیمت پلی آمید در سال 2016 به گونه ای بود که حدود 7.4 میلیون تن فروش رفت. البته از فروش پلی آمید در میانگین جهانی 45% شامل انواع دیگر آن شده است. بازار جهانی شاهد رشد روز افزون خرید و فروش پلی آمید در آسیا بوده که عمده ی این خرید و فروش ها به صورت اوتوماتیک، الکترونیکی، بسته بندی، ساخت و ساز، تولید و غیره صورت گرفته است. در این میان چین بیشترین سهم را داشته بود. بازار چین 39% بازار جهانی را در سال 2016 داشته و کشورهای آسیایی دیگر 20%.

قیمت پلی آمید

اروپا

در اروپا قیمت پلی آمید با رشد روز افزونی که برای خرید و فروش در سال های آتی برای این کشورها در نظر گرفته شده است، تناسب دارد. ایتالیا و لهستان در سال 2016 اصلی ترین نقش را در خرید و فروش در بازارهای اروپایی داشته اند. با افزایش در خواست های مشتری ها، کشورهای اروپایی به دنبال افزایش کیفیت و دوام پلی آمیدها هستند. ایتالیا به عنوان کشور راهبر و اصلی چیزی حدود 375.7 کیلوگرم فروش را در سال 2016 داشته است. بعد از آن هم لهستان با 224.92 کیلوگرم فروش، در رتبه ی دوم قرار دارد. امیدواریم در مطالب بعدی ما را دنبال کنید تا قیمت پلی آمید در جهان را بیشتر بررسی نماییم.

این مقاله را نیز حتما مطالعه کنید.
آشنایی با میانگین قیمت پلی کربنات
02165432758